M-am tot gandit daca are rost sau nu are rost, daca e bine sau as putea sa... si tot n-am ajuns la o concluzie certa. As avea nevoie de o motivatie care sa nu-mi mai dea 'second thoughts'. Pana la urma o sa fie bine. Mi se pare ca atunci cand un hobby devine ceva mai mult decat un hobby tot farmecul acela de la inceput se pierde, devine monoton si obligatoriu sau necesar. Cand observ ca se intampla asta iau o pauza in care nu fac nimic legat de hobby. De ce? Pentru ca in felul asta o sa mi se faca dor si o sa am mai mult chef si spor cand reiau lucrul, ceea ce recomand si altora. 'Excesele te purifica'. Excesele de timp liber te provoaca sa-ti perfectionezi creativitatea si imaginatia. Asa am inceput desenatul in creion, colajele si pictura. Iata ce a iesit:

not asleepImprovizatie de criza - din lipsa de panza, am pictat pe un tricou si l-am cusut pe o bucata de carton. Imaginea rezultata reprezinta o tipa care doarme si este deranjata de lumina prea puternica, cel putin asta am vrut sa reprezinte.
De ce pe un tricou si mai ales pe acesta? Pentru ca se largise destul de mult si nu aveam cum sa il mai port nici prin casa. Imi e drag si are o anumita insemnatate pentru mine, nu am vrut sa il arunc, asa ca l-am transformat in ceva prin care imi voi aduce aminte de momentele in care l-am purtat (click pe imagini pentru marire).

Din categoria tablouri si colaje face parte tabloul de accesorii si prezentare Creatibles pe care il puteti gasi la resedinta domnului Alec Sandor, meditator de chitara. In poza nu este rezultatul final, momentan tabloul este plin de cercei si urmeaza sa fie pozat la locul de cinste, asa ca voi reveni cu imagini actualizate.

Astept critici constructive, sa nu se abtina careva!